Edit

SEO („Search Engine Optimization“) yra tinklalapių optimizavimo praktika pagal kurią pakyla svetainės paieškos sistemos reitingai. Tai reiškia, kad žmonės, ieškodami internete, dažniau susidurs su jūsų svetaine. SEO dėmesys skiriamas natūraliam bei nemokamam reitingų gerinimui paieškos rezultatuose. Jei turite svetainę ir norite sulaukti daugiau lankytojų, dėl to neabejokite: SEO turėtų būti jūsų rinkodaros pastangų dalis.

SEO idėja yra ta, kad optimizuojant savo puslapį gautumėte geriausią rezultatą ir pakiltumėte į vienu iš pirmųjų vietų paieškos sistemoje, kuriuos žmonės mato. Tai pritrauks daugiau paspaudimų ir srauto į jūsų svetainę!

Atsižvelgiant į naudojamą paieškos terminą, viršuje taip pat gali būti keletas skelbimų, išsamus rezultatas arba keli „Google“ apsipirkimo produktai. Yra daug įvairių variantų, o tai, ką Google rodo, taip pat gali priklausyti nuo to, ką jis žino apie ieškantįjį (pvz., šalį, kurioje jis gyvena).

 

“Google” algoritmas

Kiekvieno rezultato reitingą lemia Google algoritmas. Ir nors dalis Google algoritmo lieka paslaptyje, ilgametė SEO patirtis leido suprasti svarbiausius reitingavimo veiksnius. Šiuos reitingavimo veiksnius galima suskirstyti į dvi kategorijas:

 

Puslapio SEO veiksniai

Jūsų puslapių reitingą iš dalies lemia puslapyje esantys veiksniai. Puslapio SEO veiksniai yra visi jūsų svetainėje esantys elementai, kuriems turite tiesioginės įtakos. Šie veiksniai apima techninius aspektus (pvz., kodo kokybę ir svetainės greitį) ir su turiniu susijusius aspektus, pvz., svetainės struktūrą arba kopijos kokybę svetainėje. Tai yra visi esminiai puslapio SEO veiksniai, su kuriais galite dirbti.

 

SEO faktoriai už puslapio ribų

Be puslapio SEO veiksnių, jūsų reitingą taip pat lemia keli ne puslapio SEO veiksniai. Šie veiksniai apima nuorodas iš kitų svetainių, socialinės žiniasklaidos dėmesį ir kitą rinkodaros veiklą, kuri vyksta ne jūsų svetainėje. Nors tai nėra neįmanoma, šiuos ne puslapio SEO veiksnius gali būti sunkiau paveikti. Svarbiausias iš šių ne puslapio veiksnių yra nuorodų, nukreipiančių į jūsų svetainę, skaičius ir kokybė. Kuo daugiau kokybiškų, atitinkamų svetainių nukreipia į jūsų svetainę, tuo aukštesnė jūsų pozicija „Google“.

 

Holistinis SEO

Naudojant holistinį SEO, pagrindinis jūsų tikslas yra sukurti ir prižiūrėti geriausią įmanomą svetainę. Jūs nesistengiate apgauti „Google“, bet investuojate savo laiką ir pastangas į tvarią ilgalaikę strategiją. Darbas tobulinant savo puslapius ir turint aukštos kokybės svetainę padidins galimybes gauti gerą reitingą. „Google“ nori pasiūlyti savo vartotojams geriausius jų paieškos užklausos rezultatus, o geriausi rezultatai yra tie, kurių turinys yra puikus, bet taip pat yra patogus, greitas ir lengvai pasiekiamas.

Norint, kad svetainės paieškos sistemos reitingai pakiltų, reikia išsamios SEO strategijos, orientuotos į kiekvieną jūsų svetainės ir jos rinkodaros aspektą. Techninė pusė, vartotojo patirtis (UX), jūsų svetainės turinys: viskas turi būti aukščiausios klasės. Norėdami išlaikyti gerą reitingą „Google“, turėtumėte sukurti holistinį SEO metodą.

 

Kaip galime padėti jums pradėti?

WordPress svetainėse rasite keletą įskiepių, kurie gali jums padėti, pavyzdžiui, populiarus “Yoast SEO” papildinys. Vienas iš pagrindinių privalumų yra tai, kad jis padeda kurti aukšto rango turinį.

“Yoast SEO Premium” versija padės jums pasiekti kitą lygį ir optimizuoti turinį sinonimais bei susijusiais raktiniais žodžiais ir pagerinti svetainės struktūrą. Taip pat gausite prieigą prie visų SEO kursų, kuriuose galėsite išmokti svarbiausių SEO įgūdžių.

 

Išvada

SEO – tai svetainių optimizavimo praktika, kad jos pasiektų aukštą vietą „Google“ – ar kitos paieškos sistemos – paieškos rezultatuose.

Praktikuokite tvarų SEO, turėdami omenyje savo vartotoją, ir ilgainiui gausite naudos. Taip pat holistinį SEO metodą. Skaitykite daugiau apie tai, kaip užimti aukštą reitingą „Google“ jei naudojate „WordPress“ čia.