Edit

Tinklaraščio įrašas reikalauja daug įgūdžių, kad skaitytojas būtų suinteresuotas. Turėtumėte pagalvoti apie savo turinio struktūrą ir išlaikyti jį malonų. Jei jis įdomus ir straipsnis lengvai suprantamas, skaitytojai bus daug labiau linkę juo dalytis su kitais. Taigi, jei norite pagerinti savo rašymo įgūdžius ir savo reitingus, pradėkite nuo šių patarimų, kaip parašyti SEO palankų tinklaraščio įrašą!

Kai kuriems rašymas SEO pagrindu ir rašymas siekiant pritraukti ir sužavėti auditoriją atrodo kaip du skirtingi tikslai. Žinoma, žodžiai, kuriuos norite pabrėžti, turėtų būti matomoje vietoje, jei norite SEO palankaus tinklaraščio įrašo. Tačiau per didelis raktinių žodžių naudojimas labai apsunkina teksto skaitymą, ko tikrai nenorite daryti. Tiesą sakant, didelis raktinių frazių tankis netgi gali būti signalas „Google“, kad į tekstą nereikalingai įtraukiate raktinių žodžių, o tai gali neigiamai paveikti jūsų reitingą.

Šiame įraše pateikiami patarimai, kaip rašyti tinklaraščio įrašus tenkinančius ir SEO, ir skaitytojus. Šie du tikslai visada turėtų žengti koja kojon, nes manome, kad rašydami suprantama kalba pritraukiate daugiau lankytojų.

 

Prieš pradėdami: atlikite raktinių žodžių tyrimą

Prieš pradėdami rašyti, turite atlikti raktinių žodžių tyrimą. Jei norite dominuoti paieškos rezultatuose, turėsite išsiaiškinti, kokių žodžių jūsų auditorija iš tikrųjų ieško. Tai yra temos, apie kurias turėtumėte rašyti, ir raktiniai žodžiai, kuriuos turėtumėte naudoti savo tekste.

Kai atliksite raktinių žodžių tyrimą ir turėsite svarbiausių raktinių žodžių sąrašą, apie kuriuos norite rašyti, laikas pradėti rašyti.

 

Patarimai, kaip rašyti SEO draugiškus tinklaraščio įrašus

Visų pirma, jūsų tinklaraščio įrašas turi būti geras rašinys. Pradėdami naują tinklaraščio įrašą, daugelis tinklaraštininkų tiesiog pradeda rašydami viską, kas šauna į galvą. Nors tai gali būti naudinga kai kuriems žmonėms, turintiems natūralių rašymo gabumų, kitiems gali prireikti pagalbos. Štai 10 taisyklių, kurios padės parašyti kokybišką tekstą.

 

1.Pagalvokite prieš rašydami!

Prieš pradėdami, gerai pagalvokite apie savo kūrinio žinutę. Ką norite pasakyti savo skaitytojams arba į kokį pagrindinį klausimą norite atsakyti? Koks jūsų straipsnio tikslas? O ką jūs norite, kad jūsų skaitytojai darytų puslapio pabaigoje? Prieš pradėdami užsirašykite atsakymus į šiuos klausimus ir pagalvokite apie galimą paieškos tikslą. Paprastas būdas tai suprasti – peržiūrėti paieškos termino, pagal kurį norite reitinguoti, paieškos rezultatus.

 

2.Sukurkite savo įrašo struktūrą

Norėdami parašyti skaitomą ir SEO pritaikytą tinklaraščio įrašą, turite sukurti aiškią struktūrą. Tai reiškia, kad kiekviename įraše turi būti:

  • tam tikra įžanga (kurioje pristatote savo temą);
  • dėstymas (kurioje pateikta pagrindinė mintis);
  • išvada (kurioje apibendrinate pagrindines mintis arba darote išvadą).

Visuose trijuose skyriuose keliais sakiniais užrašykite, ką norite pasakyti. Santrauka padeda, kad tinklaraščio įrašas būtų struktūrizuotas ir skaitomas. Dabar gali prasidėti tikrasis rašymas.

 

3.Naudokite pastraipas ir antraštes

Visi naudoja pastraipas, bet ne visi jas naudoja gerai. Nepradėkite kiekvieno naujo sakinio naujoje eilutėje vien todėl, kad tai atrodo gražiai. Taip pat stenkitės, kad pastraipos nebūtų per ilgos, nes kiekviena pastraipa turi turėti savo idėją ar temą. Paklauskite savęs, kokia yra pagrindinė kiekvienos pastraipos mintis. Turėtumėte sugebėti apibendrinti šią pagrindinę mintį vienu sakiniu. Jei tai neįmanoma ir jums reikia daugiau sakinių, kad paaiškintumėte pagrindinę mintį, tiesiog reikia naudoti daugiau pastraipų.

Tinkamos antraštės taip pat padeda skaitytojams suprasti, apie ką yra konkreti jūsų teksto dalis. Jei norite, kad žmonės rastų kelią per jūsų straipsnius, naudokite paantraštes. Paantraštės padeda skaitytojams nuskaityti jūsų puslapį ir paaiškinti jūsų straipsnių struktūrą. Jie svarbūs ne tik skaitomumui, bet ir SEO. Štai kodėl taip pat patariama kai kuriose paantraštėse naudoti raktinį žodį.

 

4.Naudokite pereinamuosius žodžius

Pereinamieji žodžiai padeda žmonėms perskaityti jūsų tekstą ir suprasti sakinių ir pastraipų santykį. Pavyzdžiui, tarkime, kad yra trys priežastys, kodėl žmonės perka jūsų produktą. Turėtumėte naudoti signalinius žodžius, tokius kaip: „visų pirma“; „antra“ ir „pagaliau“. Be to, tokie žodžiai kaip „vis dėlto“, „panašiai“ ir „pavyzdžiui“ duoda aiškų signalą jūsų skaitytojams. Skaitytojai akimirksniu supras, kad po tokių žodžių kaip „apibendrinti“ arba „trumpai“ bus padaryta išvada. Todėl pereinamieji žodžiai yra labai svarbūs norint pridėti struktūrą prie teksto.

 

5.Naudokite susijusius raktažodžius

Jei į straipsnį įtrauksite savo pagrindinį raktinį žodį, jis tampa mažiau patrauklus skaitymui ir taip pat gali pakenkti jūsų reitingams. „Google“ darosi vis išmanesnis ir nori, kad rašytumėte turinį, kuris patiks vartotojams. Jis nenori, kad kas antrame sakinyje naudotumėte savo pagrindinį raktinį žodį. Vienas iš būdų, kaip „Google“ supranta jūsų teksto temą, yra sinonimų ir kitų raktinių žodžių, susijusių su jūsų pagrindine fraze, atpažinimas. Štai kodėl kopijoje turėtumėte naudoti sinonimus ir susijusius raktinius žodžius.

 

6.Optimizuokite savo straipsnio ilgį

Įsitikinkite, kad jūsų tinklaraščio įrašuose yra mažiausiai 300 žodžių, tačiau išlaikykite subalansuotą straipsnio ilgį. „Google“ mėgsta ilgus straipsnius, bet jei jūsų straipsnis per ilgas, tai gali atbaidyti vartotojus. Patartumėme rašyti ilgus straipsnius tik tada, kai žinote, kad esate įgudęs rašytojas. Peržiūrėkite savo straipsnį, jei nesate visiškai tikras, kokio ilgio turėtų būti tinklaraščio įrašas. Nepamirškite ir toliau naudoti pagrindinės raktinės frazės visame tekste, kad įsitikintumėte, jog gausite SEO pritaikytą tinklaraščio įrašą!

7.Nuoroda į esamą turinį

Jei jau parašėte turinį ta pačia tema kaip ir dabartinis jūsų įrašas, nepamirškite pateikti nuorodų į šiuos įrašus ir iš jų. Tai padarys jūsų naują ir esamus įrašus stipresnius, nes parodysite autoritetą šiuo klausimu. Be to, nuorodų struktūra taip pat svarbi jūsų reitingams „Google“. Nepamirškime, kad nuorodos į kitą turinį tam tikra tema puikiai tinka jūsų skaitytojams, nes jiems taip pat gali būti įdomu skaityti šiuos susijusius įrašus. Tai padeda jiems naršyti jūsų svetainėje.

Tai vadiname vidine nuoroda. Ir jūsų skaitytojai, ir „Google“ jums už tai padėkos. Tai padeda jiems tvarkyti jūsų turinį ir suprasti ryšius tarp skirtingo jūsų svetainės turinio, todėl skirkite šiek tiek laiko nuorodoms į ankstesnį turinį ir iš jo.

 

8.Leiskite kitiems žmonėms perskaityti jūsų įrašą

Prieš paskelbdami savo įrašą, pirmiausia leiskite jį perskaityti kitam asmeniui. Paklauskite jų, ar jie supranta pagrindinę jūsų įrašo sąvoką, ir paprašykite ištaisyti rašybos ir gramatines klaidas. Tai gali padėti objektyviai įvertinti jūsų teksto skaitomumą ir patrauklumą. Jei jūsų komandoje yra kažkas, kas yra temos, apie kurią rašote, žinovas, būtinai paprašykite peržvelgti jūsų įrašą. Taip jie gali patikrinti, ar paminėjote viską, ko jums reikia, ir pateikti pasiūlymų, kad jūsų įrašas būtų dar geresnis.

 

9.Reguliariai atnaujinkite turinį

Reguliarūs, naujai patalpinami tinklaraščio įrašai, praneša „Google“ ar jūsų svetainė yra gyva. Tai svarbu, nes jei jūsų svetainė neaktyvi, „Google“ ją tikrins rečiau ir tai gali neigiamai paveikti jūsų reitingą. Tačiau skelbkite ne tik dėl to, kad paskelbtumėte. Įsitikinkite, kad viskas, ką skelbiate, yra aukštos kokybės turinys: informatyvūs, gerai parašyti straipsniai, linksminantys skaitytojus ir atitinkantys jų paieškos tikslą.

Jei kyla sunkumų reguliariai skelbti, gali būti puiki idėja sukurti savo tinklaraščio redakcinį kalendorių. Tai leidžia struktūrizuoti šį procesą taip, kad jis tiktų jums ir jūsų komandai. Taip pat naudinga retkarčiais atnaujinti senus tinklaraščio įrašus, kad jie nepasentų.

 

10.Naudokite “Yoast SEO” įskiepį

“Yoast SEO” papildinio analizės įrankis padeda rašyti skaitomus ir SEO pritaikytus įrašus. Pradėkite pasirinkdami svarbiausią paieškos terminą, pagal kurį žmonės rastų šį konkretų puslapį. Tai jūsų dėmesio raktinė frazė. Kai tai užpildysite, papildinys atliks visų rūšių patikras, kad sužinotų, ar jūsų tinklaraščio įrašas yra optimizuotas, ar jį vis dar reikia tobulinti:

  • Papildinys patikrina jūsų įrašą, kad sužinotų, ar raktinę frazę naudojote tinkamose vietose, pvz., kopijoje, pavadinime, meta aprašyme, alternatyviame tekste ir URL. „Yoast SEO Premium“ taip pat atpažįsta skirtingas jūsų raktinės frazės žodžių formas (sinonimus)
  • Jame pateikiami susijusių raktinių frazių pasiūlymai, kuriuos galite pridėti, kad pagerintumėte turinio kokybę ir atitikimą.
  • Jis tikrina jūsų teksto skaitomumą: ar jūsų sakiniai ar pastraipos per ilgos? Ar naudojate pereinamuosius žodžius?
  • Jis tikrina vidines ir išorines nuorodas jūsų straipsnyje. „Yoast SEO Premium“ netgi teikia pasiūlymus dėl nuorodų į susijusius jūsų svetainės straipsnius.
  • Jis apskaičiuoja, kaip dažnai tekste naudojate raktinę frazę: nepakankamai ar per dažnai? Kai turite „Premium“, jis taip pat patikrina, ar tolygiai paskirstėte raktinę frazę visame įraše.
  • Jis taip pat patikrina, ar kituose jūsų svetainės puslapiuose naudojamas tas pats pagrindinis raktinis žodis, kad neleistumėte konkuruoti su savimi.

Jei norite, kad tinklaraščio įrašas atitiktų SEO reikalavimus (remiantis aukščiau aptartais aspektais), įskiepis tai parodys žalia šypsenėle ar tiesiog rutuliuku. Įrašai ir puslapiai su žaliais ženkleliais padės pagerinti jūsų svetainės puslapių reitingą.

 

Išvada

Laikai, kai užteko kelių SEO gudrybių, kad jūsų svetainė būtų gerai įvertinta Google, jau praėjo. Šiais laikais kokybiškas turinys yra karalius. O geras turinys taip pat skatina nuorodų, bendrinimų skaičių ir sugrįžtančių lankytojų į jūsų svetainę. Žinoma, visada galite pabandyti kitų būdų, kad padidintumėte savo įrašo SEO palankumą, tačiau svarbiausia yra tiesiog parašyti labai gerus įrašus!