Pavėžėjimo paslaugomis yra naudojęsis kone kiekvienas: vėluojant į darbą, vykstant į vakarėlį ar tiesiog norint saugiai pasiekti reikiamą tašką. Kviesdami vairuotoją, daugelis pirmiausia pagalvojame apie skambų įmonės vardą ar itin gerai įsimintą trumpąjį numerį. Tiesa, kartais atsiradus naujovėms šioje srityje, galime sutrikti ir sunkiau atrasti tai, ko ieškome.
Kintantys pavadinimai
Per pastarąjį laikotarpį, kauniečius ir kitų miestų gyventojus, sutrikdė ne viena pavėžėjimo paslaugas teikianti įmonė. Kone visos, lyg susitarę, viena po kitos ėmė keisti pavadinimus visai naujais, nė kiek nepanašiais į senuosius. Štai senasis „Taxify“ dabar puikuojasi „Bolt“ pavadinimu, kuris savo skambesiu nei kiek neprimena to, prie kurio buvo pratę klientai. Tačiau, šios situacijos išimtimi galime laikyti pavėžėjimo bei kitas mobilumo paslaugas teikiančią „OPTI“ kompaniją, kuri sutrumpino ir išgrynino ankstesnįjį „OptiTaxi“ įmonės vardą.
Turbūt, beveik du dešimtmečius gyvuojančios įmonės, kuri kasdien perveža tūkstančius klientų, patirtis atsispindi ir šiame marketingo sprendime. Kadangi kompanija yra pozicionuojama ne tik pavėžėjimo srityje, bet ir įvardina save kaip mobilų servisą, apimantį daugelį paslaugų, tai savaime suprantama, kad buvo pasirinkta išlaikyti klientus ir negąsdinti jų su bereikalingomis naujovėmis.
Ne visų įmonių pavadinimo pasikeitimas sutrikdė klientus
Kai įmonės gyvenime įvyksta kardinalūs pokyčiai yra didelė tikimybė, kad net ir lojalumu pasižymintys klientai gali neigiamai sureaguoti į naujoves. Todėl „OPTI“ vadovas Aidas Gruodys teigia, kad lyginant su kitomis kompanijomis, jų pavadinimas keitėsi labai minimaliai ir nepadarė ženklios įtakos nei ištikimiems, nei kiek naujesniems klientams.
„Tarptautinio prekės ženklo pasikeitimas visai nesutrikdė mūsų klientų. Anaiptol, ilgametis įmonės darbas žmonėms yra puikiai žinomas, o teikiamos paslaugos – kelia pasitikėjimą. Dabartinis pavadinimas trumpesnis, aiškesnis ir žymiai lengviau įsimenamas, todėl nepatogumų tikrai nesukėlė.“, – teigia „OPTI“ vadovas.
Deja, tačiau atsižvelgiant į žmogaus psichologiją, ne visoms, neseniai prekinius ženklus pakeitusioms, įmonėms klientai gali būti tokie atlaidūs. Tačiau, „OPTI“ vadovas teigia, kad daugelis nuolatinių klientų labiau kreipia dėmesį ne į patį pavadinimą, o į dažniau naudojamas mobiliąsias programėles.
„Pastaruoju metu žmonės pavėžėjimo paslaugomis naudojasi per mobiliąją programėlę, todėl dėmesį kreipia tik į programėlės logotipą. Taip pat, keičiantis „OPTI“ įmonės vardui, trumpasis numeris nepakito. Todėl net ir besinaudojantys telefonu, puikiai prisimena keturių skaičių kombinaciją – 1868.“, – situaciją aptaria „OPTI“ vadovas.
Gerai išvystyta įmonės pokyčių strategija gali padėti ne tik išlaikyti ir nudžiuginti senuosius klientus, bet tuo pačiu ir pritraukti naujų. Tačiau, nebūtinai tai, kas kinta minimaliai, bus tinkamiausia. Kartais net ir labai ryškūs pokyčiai gali atnešti išsvajotus rezultatus. Todėl tikrieji pavėžėjimu užsiimančių įmonių pasikeitimai ir jų rezultatai dabar gali būti vertinami kiek netiksliai – realiam vertinimui reikia kiek daugiau laiko.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.